Razem: 0,00 
Realizuj zamówienie

Wymiana, zwroty, reklamacje

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sklep Internetowy Mori Lee telefon 516 16 14 16, e-mail: zwroty@morilee.pl; o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

4. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

6. Mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

7. Przykładowe oświadczenie o odstąpieniu dla użytkowników zarejestrowanych dostępne jest w Twoim Koncie po zalogowaniu. Pozostali klienci oświadczenie o odstąpieniu od umowy mogą wysłać na adres:

Sklep Internetowy Mori Lee
ul.Szewska 13
87-100 Toruń
z dopiskiem “Odstąpienie od umowy
lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: e-sklep@MoriLee.pl

8. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

9. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat z tym zwrotem.

10. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

11. Proszę odesłać nam rzecz na adres: Sklep Internetowy Mori Lee ul.Szewska 13,87-100 Toruń, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

12. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

13. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej
w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
rzeczy.

14. Prosimy o dołączenie do przesyłki zwrotnej dowodu zakupu towarów (paragon fiskalny),
pomoże nam to w szybszej realizacji Państwa zgłoszenia.

15. Nie ma możliwości dokonywania zwrotów w sklepach stacjonarnych sieci Mori Lee ani w siedzibie Sklep.

16. Wszelkie pytania dotyczące realizacji prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży należy kierować Biura Obsługi Klienta Mori Lee:
e-mailem:
zwroty@MoriLee.pl
Z dopiskiem „Odstąpienie od umowy”
bądź dzwoniąc pod numer 516 16 14 16, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 16.00

 

REKLAMACJE

1. Wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw.

2. Sklep internetowy MoriLee.pl jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Klientowi Towar bez wad fizycznych i prawnych.

3. Wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową sprzedaży. W szczególności Towar jest niezgodny z umową sprzedaży jeżeli:
– Towar nie ma właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności przeznaczenia;
– Towar nie ma właściwości, o których Sklep Internetowy Mori Lee zapewniał;
– Towar został klientowi wydany w stanie niezupełnym.

4. Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

5. W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z zamówieniem Klient ma
prawo do złożenia reklamacji.

6. Towar reklamowany należy odesłać na adres:

Sklep Internetowy Mori Lee
ul.Szewska 13
87-100 Toruń
z dopiskiem: „Reklamacja Mori Lee”

7. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Internetowy Mori Lee przesyłki z towarem.

8. Prosimy o dołączenie do odsyłanego towaru dowód zakupu towaru (paragon lub fakturę).

9. Reklamacja realizowana jest na podstawie wypełnionego przez Zamawiającego zgłoszenia reklamacji. Dla klientów zarejestrowanych w Sklepie Internetowym Mori Lee dokument ten dostępny jest w panelu Twoje Konto znajdującym się na stronie www.MoriLee.pl. Prosimy wypełnić elektroniczny dokument reklamacji, wydrukować, podpisać i dołączyć do przesyłki. Klienci, którzy nie posiadają aktywnego konta w serwisie www.MoriLee.pl i zrealizowali zakupy bez rejestracji proszeni są o wydrukowanie, wypełnienie, podpisanie zgłoszenia reklamacji i dołączenie do przesyłki z reklamowanym produktem.

10. Produkt powinien być zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

11. Podstaw reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień wyświetlania, czy parametrów monitora Zamawiającego.

12. Koszty związane z odesłaniem towaru, zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji oraz przesłaniu potwierdzenia dokonania opłaty za wysyłkę paczki.