Razem: 0,00 
Realizuj zamówienie

Regulamin

 

I. INFORMACJE O FIRMIE

 

Właścicielem i prowadzącym Sklep Internetowy Mori Lee działający pod adresem www.morilee.pl jest Mori Lee Polska z siedzibą w Bydgoszczy 85-010, przy ul. Dworcowa 64 NIP 967-100-88-78 REGON 092332348.

 

II. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

1. Zamówienia na towary oferowane w Sklepie Internetowym Mori Lee przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.morilee.pl

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, z wyłączeniem okresów przerw technicznych określonych komunikatem na stronie sklepu.

3. Składanie zamówień na asortymenty oferowane w Sklepie Internetowym Mori Lee możliwe jest po dokonaniu rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, zamieszczonego na stronie Sklepu (zakupy przez rejestrację) albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych, umożliwiających realizację zamówienia (zakupy bez rejestracji).

4. Klient Sklepu Internetowego MoriLee.pl składa wiążącą ofertę nabycia Towarów po przejściu całej procedury składania zamówienia na stronie internetowej Sklepu MoriLee.pl (www.MoriLee.pl) tj. po zaakceptowaniu „Regulaminu sklepu MoriLee.pl”, poprzez kliknięcie na przycisk „Złóż zamówienie i zapłać”.

5. Zakupione towary wysyłane są pod adres dostawy wskazany w formularzu zamówień w ciągu 2 dni roboczych od dnia powiadomienia Klienta o gotowości wysyłki w przypadku płatności PayU zrealizowanej najpóźniej 24h od powiadomienia o dostępności towaru.

6. W sytuacji braków magazynowych spowodowanych chwilową niedostępnością wybranego rozmiaru lub koloru Sklep Internetowy Mori Lee skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dalszej realizacji zamówienia. W przypadku dokonania przez Zamawiającego zaliczki, kwota za niezrealizowaną część zamówienia zostanie niezwłocznie zwrócona Zamawiającemu na wskazany przez niego rachunek bankowy.

7. Dokumentem potwierdzającym zakup jest paragon fiskalny lub faktura VAT dołączona do przesyłki. Faktura VAT jest wystawiana na życzenie Zamawiającego.

8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje w kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.

9. Przyjęcie przez Sklep Internetowy Mori Lee złożonego zamówienia zostanie potwierdzone e-mailem przesłanym na adres zamieszczony w formularzu zamówienia. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep Internetowy Mori Lee na adres e-mail Zamawiającego wskazany w formularzu, przy czym Sklep Internetowy Mori Lee nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane lub nieistniejące dane teleadresowe Zamawiającego.

10. Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do złożonego zamówienia w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem Biura Obsługi Klienta Sklepu Internetowego Mori Lee pod numerem telefonu komórkowego 516 16 14 16 (w godzinach pracy BOK: pn. – pt. godz. 9.00-16.00) lub poprzez e-mail e-sklep@MoriLee.pl wyłącznie do momentu przekazania zamówienia do realizacji.

11. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

 

III. CENY

1. Prezentowany katalog towarów oraz zamieszczone na stronach sklepu ceny (cenniki) są jedynie zaproszeniem do składania ofert (zawarcia umowy) w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, mają jedynie charakter informacyjny.

2. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym Mori Lee są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

3. Ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki.

4. Informacja o całkowitej wartości zamówienia dostępna jest już w koszyku, po wybraniu opcji dostawy i płatności. Wiążącą dla klienta wartością zamówienia, jest ta znajdująca się na etapie POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA, poprzez kliknięcie w przycisk „Złóż zamówienie i zapłać”. Obie kwoty są jednakowe o ile Zamawiający nie dokonał w międzyczasie zmian produktów znajdujących się w koszyku.

 

IV. WARUNKI PŁATNOŚCI I WYSYŁKI TOWARU

1. Dopuszczalne formy płatności za zamówiony towar w Sklepie Internetowym Mori Lee obejmują:

– przedpłatę na konto w formie przelewu elektronicznego za pośrednictwem systemu PayU;
– przedpłatę na konto kartą kredytową lub płatniczą za pośrednictwem systemu PayU;
– płatność bezpośrednio na konto Sklepu Internetowego Mori Lee na poniższe konto:

Dane do przelewu:
Mori Lee Polska
ul. Małe Garbary 10
87-100 Toruń
BZWBK 58 1090 1072 0000 0001 1388 2896.

Dokonywanie płatności przez Zamawiającego w Sklepie Internetowym Mori Lee za pośrednictwem Systemu PayU S.A., właściciela serwisu www.payu.pl, realizowana jest w zależności od wyboru typu płatności. Może się to odbywać poprzez płatność kartą kredytową lub płatniczą albo przez realizację przelewu elektronicznego. Przyjęcie zamówienia do realizacji i wysyłka towaru przez sklep może się odbyć wyłącznie po potwierdzeniu autoryzacji transakcji przez operatora rozliczającego ten typ płatności.

3. W przypadku braku wpływu należności na konto wskazane w trakcie realizacji płatności za zamówienie (dotyczy przedpłaty za pomocą przelewu elektronicznego lub płatności kartą płatniczą za pośrednictwem Systemu PayU bądź wpłaty na konto Sklepu Internetowego Mori Lee), zamówienie zostanie anulowane po 5 dniach roboczych od daty złożenia zamówienia, o czym Zamawiający zostanie poinformowany e-mailem.

4. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub firmy kurierskiej przedstawionej w ofercie Sklepu Internetowego Mori Lee na adres dostawy wskazany w formularzu. Zamawiający dokonuje wyboru formy przesyłki w trakcie składania zamówienia.

5. Koszt dostawy towaru został określony w tabeli kosztów.

6.Prosimy aby w sytuacji odbioru przesyłki sprawdzić, czy opakowanie zewnętrzne nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, prosimy nie przyjmować przesyłki, a jako powód podać „uszkodzenie opakowania zewnętrznego” oraz skontaktować się jak najszybciej z Biurem Obsługi Klienta Sklepu Internetowego Mori Lee w celu wyjaśnienia sprawy.

 

V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sklep Internetowy Mori Lee telefon 516 16 14 16, e-mail: zwroty@MoriLee.pl; o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

4. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

6. Mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

7. Przykładowe oświadczenie o odstąpieniu dla użytkowników zarejestrowanych dostępne jest w Twoim Koncie po zalogowaniu. Pozostali klienci oświadczenie o odstąpieniu od umowy mogą wysłać na adres:

Sklep Internetowy Mori Lee
ul.Małe Garbary 10
87-100 Toruń
z dopiskiem „Odstąpienie od umowy
lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: zwroty@MoriLee.pl

8. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

9. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat z tym zwrotem.

10. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

11. Proszę odesłać nam rzecz na adres: Sklep Internetowy Mori Lee ul.Małe Garbary 10, 87-100 Toruń, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

12. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

13. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej
w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
rzeczy.

14. Prosimy o dołączenie do przesyłki zwrotnej dowodu zakupu towarów (paragon fiskalny),
pomoże nam to w szybszej realizacji Państwa zgłoszenia.

15. Nie ma możliwości dokonywania zwrotów w sklepach stacjonarnych sieci Mori Lee ani w siedzibie Sklep.

16. Wszelkie pytania dotyczące realizacji prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży należy kierować Biura Obsługi Klienta Mori Lee:
e-mailem:
zwroty@MoriLee.pl
Z dopiskiem „Odstąpienie od umowy”
bądź dzwoniąc pod numer 516 16 14 16, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 16.00

 

VI. REKLAMACJE

1. Wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw.

2. Sklep internetowy MoriLee.pl jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Klientowi Towar bez wad fizycznych i prawnych.

3. Wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową sprzedaży. W szczególności Towar jest niezgodny z umową sprzedaży jeżeli:
– Towar nie ma właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności przeznaczenia;
– Towar nie ma właściwości, o których Sklep Internetowy Mori Lee zapewniał;
– Towar został klientowi wydany w stanie niezupełnym.

4. Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

5. W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z zamówieniem Klient ma
prawo do złożenia reklamacji.

6. Towar reklamowany należy odesłać na adres:

Sklep Internetowy Mori Lee
ul.Małe Garbary 10
87-100 Toruń
z dopiskiem: „Reklamacja Mori Lee”

7. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Internetowy Mori Lee przesyłki z towarem.

8. Prosimy o dołączenie do odsyłanego towaru dowód zakupu towaru (paragon lub fakturę).

9. Reklamacja realizowana jest na podstawie wypełnionego przez Zamawiającego zgłoszenia reklamacji. Dla klientów zarejestrowanych w Sklepie Internetowym Mori Lee dokument ten dostępny jest w panelu Twoje Konto znajdującym się na stronie www.MoriLee.pl. Prosimy wypełnić elektroniczny dokument reklamacji, wydrukować, podpisać i dołączyć do przesyłki. Klienci, którzy nie posiadają aktywnego konta w serwisie www.MoriLee.pl i zrealizowali zakupy bez rejestracji proszeni są o wydrukowanie, wypełnienie, podpisanie zgłoszenia reklamacji i dołączenie do przesyłki z reklamowanym produktem.

10. Produkt powinien być zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

11. Podstaw reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień wyświetlania, czy parametrów monitora Zamawiającego.

12. Koszty związane z odesłaniem towaru, zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji oraz przesłaniu potwierdzenia dokonania opłaty za wysyłkę paczki.

 

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1. Wszystkie pliki, teksty, zdjęcia lub elementy graficzne zawarte na stronie internetowej Sklepu Internetowego Mori Lee są chronione prawami autorskimi i nie mogą być wykorzystane bez pisemnej zgody właściciela. Reprodukowanie, odtwarzanie lub modyfikacja materiałów zawartych na stronach sklepu jest zabronione.

2. Sklep Internetowy Mori Lee nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu okoliczności niezależnych od sklepu (np. za dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym Mori Lee przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej, za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail podany przez Zamawiającego, za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze Zamawiającego).

3. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez firmę Sklep oraz Zamawiającego umowy sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez klienta zamówienia.

4. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Sklepem Internetowym Mori Lee a Zamawiającym będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji z intencją polubownego zakończenia sporu.

5. W razie wątpliwości sugerujemy kontakt pod adresem e-mail: e-sklep@MoriLee.pl lub numerem telefonu

516 16 14 16 (pn.-pt. godz. 9.00-16.00)

6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.